January 30, 2014

rumah Allah

dulu masa mula mula nak berubah
masa ada seorang hamba Allah ni sedang terumbang-ambing
masa dia dah tak tahu mana nak cari cahaya
dia pergi dekat satu tempat ni

'rumah Allah'.

sampai dia dah tak mampu lari lagi.
sebab Allah dah ikat dia.

tiada perkara yang lebih bahagia bila hati terikat dengan
Allah.

:)

2 comments:

Ukhti NurliyanaZulkifli said...

pernah satu ketika, behenti kat masjid U, masa tu adalah dua tiga orang.

solat kat ruang solat tu tapi masa tu rasa macam2 sorang2 je sayu dan sunyi , macam betul ada DIA dan saya je

fyy mokhtar said...

'macam betul ada DIA dan saya je'

saya pernah rasa perasaan tu.

jaga diri ye :)