March 8, 2013

Benda sama

Assalammualaikum people.

'weyh ko tak nak kawen ke?'
'relax la baru 22 muda lagi'
'orang lain semua dah tunang bagai, ko tak nak ke?'
'alaaa, relaxx la, nanti ada la'
'kenapa ko asik relax je, ko tak takut ke?'
'bukan aku tak takut, tapi relax la'
'ko macam dah tak de perasaan kat laki je?'
'ko boleh relax tak sekarang ni?'
'ko marah aku ke? relax la'
'ko pulak suruh aku relax, dah ko tanya benda yang sama'
'ye la ko relax sangat'
'memang aku relax. sebab malas nak pikir'

hahahahahaa.

aku bukan apa. sebab aku memang relax. nanti kalau Allah tu nak bagi mesti ada punya. kalau aku kemaruk sangat takut nanti jadi yang bukan bukan. kalau aku dah tak de perasaan sekalipun. tu dah jadi masalah nombor dua. sebab cita-cita aku tu aku rasa aku kena kejar dulu.

hangpa rasa, 
mak bapak aku dengan mak bapak hangpa,
bagi  duit ratus ringgit tiap bulan memang nak suruh aku dengan hangpa bercinta ke macam mana?

 pikir sendiri. 

'untuk abah omey, anakmu ini tak derhaka lagi. masih berpijak di bumi yang nyata' -adik mesti baca blog ayang jadi tolong bagitahu abah. hahaha

fyy mokhtar.


No comments: