December 29, 2012

Awak semuaaa ^__^

Assalammualaikum.

perempuan kan paling comel kan masa diaorang semua pakai telekung tau. kan comel macam ni :)



solat jemaah beramai ramai. masjid ump. ceramah bersama imam muda nazrul :)

apa yang saya rasa bila semua ni berlaku dengan cepat. dan saya sentuh hati saya kemudian saya berkata dalam diam. dalam nada yang paling senyap. dan hanya saya yang mendengarnya.

'biarlah orang nak kata apa pun pada aku lepas ni, biarlah mereka kata itu ini. aku mahu tetap begini' -senyum

8 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah. semoga apa yang fyka lakukan mendapat keberkatan dari Allah. kita hidup mencari berkat Allah. bukan untuk mencari kata orang. semoga berjaya fyka.

fyy mokhtar said...

hai anon. hmm. sama sama lah kita. saya ni lemah lagi. tapi masih berusaha. amin :) terima kasih untuk kata 'semoga berjaya fyka' , semoga berjaya juga awak :)

The Crow said...

Muslimah.. hee.. crow penah dgr orang kata. 1 perempuan solehah lebih baik dari 1000 laki-laki soleh.

Bukan kerana jodoh, bukan kerana kawan, bukan kerana emak ayah. Solehah kan diri untuk diri sendiri kerana Allah ta'ala. Kalau tak kuat. Berkumpullah dgn mereka yg baik2 ya. Kadang dlm mencari agama adakala terbabas. Crow merasakan hal yg sama. Jgn mengalah. Jgn gopoh. Teruskan. Sejak kenal fyka di bcr n now fyka byk berubah. Contoh yg baik tuk crow. Teruskan usaha.

(^_____^)

fyy mokhtar said...

tc : terima kasih. fyka biasa biasa je. jgn la kata macam tu segan.

asmui muhammad said...

Kalau kita berubah untuk jadi baik kerana Allah, Allah akan hantar orang-orang yang baik untuk bersama-sama kita.. (^_^)

asmui muhammad said...

Kalau kita berubah untuk jadi baik kerana Allah, Allah akan hantar orang-orang yang baik untuk bersama-sama kita.. (^_^)

fyy mokhtar said...

terima kasih. permulaan yg baru ummi :)

Anonymous said...

tak luak pom kata2 org len kat awak.. kuatkn smgt.cekalkn hati.bukakan minda dan akal..terima apa yang sebaik baiknya.. moga berjaya..

-ini pom saye nie..mlas nk log in