June 18, 2014

semoga tetap sabar dan tenang shafika :')

--

Tuhan
apa aku bisa tersenyum lagi seperti hari ini
atau aku akan menangis di dalam hati seperti tadi

Tuhan untuk perkara perkara yang terjadi tanpa aku sedari
samaada baik ataupun ianya cuma ujian 
kuatkan diri ku

dan

aku mohon
moga saja aku masih bisa
berdiri teguh untuk setiap du'a du'a yang aku impikan
dan antaranya
untuk aku terus istiqomah dalam perjuangan ini
moga sahaja.

--
dan bersabarlah dan tiadalah berhasil kesabaranmu melainkan dengan Allah

(Al-Nahl 16:127)

yaitu orang orang yang beriman dan hati mereka menjadi tenteram dengan mengingat Allah. Ingatlah hanya dengan mengingat Allah hati menjadi tenteram.

(Ar-Rad 13:28)

semoga tetap sabar dan tenang shafika :')
--

moga saja nanti
aku masih bisa berbagi
perjuangan ini baru sahaja bermula.

pengakhirannya?

sorga!

2 comments:

mOoN IzzaN said...

fyy!!!!

akak rasa mcm nak nangis je pepagi ni... :(

fyy mokhtar said...

:)

akak, kenapa ni?
untuk perkara yang buat akak ingin nangis.

fyy harap perkara tu membangkitkan keimanan akak. kita dah kenal lama,dari saat saya mula bloging. tak pernah jumpa. hinggalah saat akak dah kawen :)

saya harap akak bersabar.
Ujian hidup, untuk jadi kan akak lebih kuat.

percaya dengan janji Tuhan akak :)

saya du'a kan akak supaya tetap bersabar dan tenang.

rahmat Allah luas!